Camperplaats Brouwersdam | Hoe werkt het?

Hoe werkt het?

Camperplaats Brouwersdam is volledig geautomatiseerd, u regelt het allemaal zelf. Van reservering, tot betaling, van incheck, tot het bijvoorbeeld gebruik maken van ons Camper Service Station. Op deze pagina proberen wij u het e.e.a. aan praktische tips en informatie mee te geven.

Mocht u alsnog vragen hebben, kunt u via het contactformulier contact met ons opnemen.

Whats App Image 2022 04 26 at 4 14 36 PM 1

Praktische zaken, uitleg en veel gestelde vragen

Algemeen

Ik heb geen stroom (meer) op de plaats

Op uw plaats heeft u 10 Ampère stroom (max. 2200 watt). Indien u geen stroom heeft, is de zekeringsautomaat gesprongen. Stroomgevallen kunt u tijdens kantooruren bij de receptie aangeven. Daarbuiten tot 22.00u 's avonds kunt u de intercom in de kiosk gebruiken.

Annulering

Kan ik kosteloos annuleren?

Nadat u online gereserveerd heeft, kunt u niet meer kosteloos annuleren. Annulering gaat op basis van de Recron voorwaarden. In vele gevallen is het wel mogelijk uw verblijf eenmalig op een ander moment in te halen. Hiervoor dient u per mail contact met ons op te nemen.

Wat houdt ons annuleringsrisico in?

Het annuleringsrisico is uitsluitend van toepassing indien de gehele reservering voor een of meerdere kampeerders geannuleerd wordt en de aankomstdatum nog niet aangevangen is. Vanaf de aankomstdatum vervalt de mogelijkheid om gebruik te maken van het annuleringsrisico. U kunt na aankomst een claim indienen bij een eventueel door u afgesloten reisverzekering.

De huurder is verplicht de annulering en de reden van de annulering binnen 3 dagen na gebeurtenis aan de camping door te geven en binnen 7 dagen aan de camping schriftelijk te bevestigen met de reden van annulering onder overlegging van de originele bewijsstukken. De deelnemers zijn verplicht medewerking te verlenen en naar waarheid gegevens te verschaffen m.b.t. het onderzoek naar de reden van annulering. Wordt er door één persoon van de groep geannuleerd dan wordt ook maar voor die ene persoon uitgekeerd en niet voor de hele groep.

Het annuleringsrisico treedt in werking in geval van ernstige ziekte, ernstig ongeval of overlijden van uzelf of van de familie in de eerste graad.  Annuleringen door epidemieën waaronder o.a. Covid-19 zijn uitgesloten. In alle andere, niet genoemde gevallen is het annuleringsrisico niet van toepassing en wordt er niets gerestitueerd. Indien een reservering wordt geannuleerd volgens een bovengenoemde geldige reden en er is niet deelgenomen aan het annuleringsrisico, dan wordt het tot dan toe betaalde bedrag NIET gerestitueerd. Wij adviseren u dringend deel te nemen aan het annuleringsrisico. Afsluiten kan alleen tegelijk met de boeking van de reservering.

Wat zijn Recron voorwaarden?

In de RECRON voorwaarden zijn de rechten en plichten opgenomen die van belang zijn binnen de samenwerking tussen de ondernemer en de consument. Deze RECRON voorwaarden zijn tot stand gekomen na overleg met de ANWB en de Consumentenbond en geven inzicht in de wettelijke richtlijnen die gelden. Hierdoor is het voor zowel de ondernemers als de gasten duidelijk hoe het onder meer zit met zit met garantie, annulering, aansprakelijkheid en betalen.

De RECRON voorwaarden vind u hier.

Reserveren

Zijn alleen reizende groepen jongeren welkom op de camperplaats?

Helaas zijn groepen jongeren niet welkom op de camperplaats. De reservering zullen wij ook annuleren. Jonge stelletjes zijn wel welkom.

Kan ik kosteloos annuleren?

Nadat u online gereserveerd heeft, kunt u niet meer kosteloos annuleren. Annulering gaat op basis van de Recron voorwaarden. In vele gevallen is het wel mogelijk uw verblijf eenmalig op een ander moment in te halen. Hiervoor dient u per mail contact met ons op te nemen.

Welke online betalingsmethoden zijn er?

Om online een reservering te kunnen maken, dient u direct te betalen. Wij accepteren de volgende betaalmethoden:

  • Ideal, het online betalingssysteem voor de Nederlandse gast.
  • Bancontact, het online betalingssysteem voor de Belgische gast.
  • Sofort-Banking en Giropay, het online betalingssysteem voor de Duitse gast.

Helaas is het niet mogelijk om met een credit card of PayPal account te betalen.

Hoe maak ik een reservering?

U maakt vrij gemakkelijk een online reservering. Dat doet u via deze pagina.

  1. Kies een aankomst / vertrekdatum
  2. De plaatsen die groen zijn, zijn boekbaar. De rode plaatsen zijn helaas al verhuurd.
  3. Plaats gekozen? Druk op blauwe button 'Selecteren'
  4. U vult uw gegevens in en gaat akkoord.
  5. U wordt doorverwezen naar Mollie om de reservering te betalen.
  6. Na betaling ontvangt u de reserveringsbevestiging en e-mail met toegangscode.
Kan ik ook reserveren zonder direct te betalen?

Het is helaas niet mogelijk een online reservering te plaatsen, zonder direct de betaling te voldoen.

Waarom ontvang ik geen toegangscode

In bijna alle gevallen ontvangt u binnen 5 minuten na de online betaling automatisch uw toegangscode per mail. Op basis van uw kenteken gaat de slagboom ook open.

Wanneer u geen toegangscode ontvangt, kan het de volgende oorzaken hebben:

  • De automatische mail is in uw spam-box terecht gekomen.
  • U gebruikt een '...@t-online.de' adres. Neem dan a.u.b. contact op.
  • U heeft een campingplaats en geen plaats op Camperplaats Brouwersdam geboekt. Indien u een campingplaats geboekt hebt, ontvangt u na incheck een slagboomkaart op basis van uw kenteken en geen automatische toegangscode.
Online reserveren lukt me niet.

U kunt enkel een online reservering maken, indien u direct online betaald. Dat kan eenvoudig met Ideal, een Creditcard, Bancontact, Sofort Banking en Giropay. Betaling middels PayPal account is wegens de dure kosten niet mogelijk.

Mocht het niet lukken, kunnen wij een handmatige boeking per mail aanmaken (€ 7,50 per handmatige boeking).

Aankomst

Moet ik inchecken?

U hoeft niet in te checken, met uw toegangscode kunt op de dag van aankomst de camperplaats vanaf 13.00u betreden.

Vanaf hoelaat ben ik welkom?

Heeft u een online reservering gemaakt? Dan is de plaats vanaf 13.00u beschikbaar voor u. Op de dag van vertrek, dient u de plaats weer voor 12.00u te verlaten. Uitchecken is niet nodig.

Indien u ter plaatse een reservering maakt, kunt u ten alle tijden de plaats betreden met uw toegangscode.

Heeft u vooraf online gereserveerd?

Dan hoeft u niet meer in te checken bij de automaat. De slagboom gaat automatisch open d.m.v. uw kenteken of persoonlijke toegangscode en u kunt direct vanaf 13.00u 's middags naar uw plaats rijden.

Uw kenteken en code werkt gedurende uw verblijf op de camperplaats. Op dag van vertrek dient u de plaats voor 12.00u te verlaten.

Heeft u niet online gereserveerd?

Dan parkeert u bij aankomst eerst uw camper op de parkeerplaats en loopt u naar het witte huisje. Geef aan hoelang u wilt blijven, het systeem geeft dan de vrije plaatsen weer. U vult een aantal gegevens in en na betaling met uw pinpas is de plaats voor u geboekt en kunt u met uw kenteken of pincode door de slagboom rijden.

Verblijf

Ik heb een vraag, waar kan ik terecht?

Tijdens de openingstijden van de receptie van de naastgelegen Camping Duin en Strand, staan onze collega's voor u klaar. Verder zijn wij bereikbaar via de intercom in de camperkiosk of per email (info@camperplaatsbrouwersdam.nl)

Waar vind ik de WIFI code?

De WIFI code staat in uw aankomstmail of ticket van de camperkiosk vermeldt. Onze Camperplaats Brouwersdam WIFI kunt u kosteloos gebruiken.

Tijdens de openingstijden van de receptie, kunt u ook even binnenlopen.

Mijn reservering is gewijzigd, wat nu?

Het is mogelijk dat uw gezelschap wisselt, of iets aan de reservering gewijzigd moeten worden. U kunt dat vooraf per mail (met reserveringsnummer), of ter plaatse bij de receptie van Camping Duin en Strand doen.

Ik wil graag verlengen, hoe doe ik dat?

U kunt op 2 verschillende manieren verlengen. Voor beide manieren dient u een nieuwe reservering te maken.

  1. Via onze website kunt u eenvoudig een nieuwe reservering maken. U ontvangt dan ook een nieuwe toegangscode.
  2. Vanaf 8.00 uur 's ochtends komen de plaatsen vrij aan de camperkiosk. U kunt in de kiosk een nieuwe reservering maken.

Het is mogelijk dat uw plaats al bezet is. Het is dan de bedoeling dat u een andere plaats kiest.

Vertrek

Kunnen wij ook later dan 12.00u vertrekken?

Uw code werkt tot 12.15u. Het is helaas niet mogelijk om een late check-out te boeken. Het beste kunt u contact opnemen met de receptie van Camping Duin en Strand.

Moet ik uitchecken

Het is niet nodig om uit te checken. Op de dag vertrek verloopt de toegangscode automatisch om 12.15u. U dient de plaats voor 12.00u te verlaten.